Søndag, 24 April 2022
  1 Svar
  6.9K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hej Jay, jeg ved ikke, jeg er gået glip af et svar, men jeg kæmper stadig med Kutools til Outlook.

Det seneste problem jeg har er, at Outlook har deaktiveret det, da det tager for lang tid at starte Outlook.

Før det sendte jeg dig tilføjelserne, men dem, jeg inkluderer, viser hvilke tilføjelser der bruges.
































































Jeg forventer, at når jeg vælger et antal beskeder, skal jeg være i stand til at overføre dem fra aol mail til min gmail-konto. Hovedparten synes at trække en liste over navne op fra min Sheffield college-udvekslingskonto, men se referencen til sharepoint i tilføjelsesskærmbilledet nedenfor.

Jeg oplevede også problemer, da jeg forsøgte at videresende ting til dig som vist nedenfor

Se venligst tråden. Der skulle du se skærmbillederne, som videresenderen på din e-mail dirigerer til forårsager denne fejl

Beklager, men vi kunne ikke levere din besked til følgende adresse.

Steve

<>:
Ingen mx-record fundet for domæne=extendofficeCm

Her er et af de tidlige problemer



Og dette var det oprindelige problem. Svært at screenshot, da Kutools er deaktiveret af Outlook.


Det har taget mig evigheder at kompilere dette, så jeg ønsker ikke at skulle geninstallere fra et link, som jeg allerede har gjort.

Jeg prøver meget hårdt på at samarbejde med dig om dette, men hvis du ikke ser ud til at læse, hvad jeg sender og ikke svarer, vil jeg tage det, at dit produkt og din support er rystende. Venligst vend tilbage til mig med et fornuftigt svar. Btw, jeg arbejdede i software i 32 år, har en MSc i computerstudier og er et Chartered medlem af British Computer Society med en postgraduate kvalifikation i undervisning.

Med venlig hilsen

Steve Marples






ekstrakt


Fra: Steve Marples>
Sendt: 15. april 2022 10:14
Til: Steven Marples>
Emne: Ad: ExtendOffice - Bulk forward virker ikke

Som jeg forklarede på min nye fejlrapport, vil den ikke indsætte skærmbilledet .jpg, som jeg konverterede til jpg gennem paint. Det var en .PNG

Hent Outlook til Android

________________________________________
Fra: Jay Chivo>
Sendt: fredag ​​den 15. april 2022, 08:57
Til: <>
Emne: RE: ExtendOffice - Bulk forward virker ikke


Kære smarples,

Tak for din henvendelse.

Prøv venligst at tage nogle skærmbilleder for at demonstrere problemet.

Har du installeret den nyeste version?

Tak på forhånd.

Med venlig hilsen

Jay Chivo

Addin Technology Inc.

Websites: https://www.extendoffice.com / https://www.addintools.com

Følg os:

Fra: Support
Sendt: fredag ​​den 15. april 2022 kl. 2
At støtte
Emne: ExtendOffice - Bulk forward virker ikke

Kategorier: Kutools til Outlook
Besked: Jeg installerede, men massefremsendelse gav kun en liste for min udvekslingskonto, men jeg sender en e-mail til min anden Google-konto. Der er ingen send e-mail at indtaste.
Jay Chivo svarede og sendte et link, der fortalte mig at slette min nuværende version og erstatte den med den på linket. Så det gjorde jeg, men modtog jeg
Besked: Når jeg nu klikker på Bulk forward, returnerer den en 'handlingen mislykkes 0' fra Outlook
Jay bad mig fjerne tilføjelser og prøve igen, men jeg ved ikke, hvilke tilføjelser jeg skal fjerne.

Har forsøgt at inkludere et skærmbillede, men filer lader ikke til at acceptere hverken .png- eller .jpg-filer

Jay Chivo ser ud til at være forsvundet, så jeg kan ikke komme videre.

Please hjælp

Steve Marples
Sendt dato: fredag ​​den 15. april 2022 02:08
1 år siden
·
#2648
0
Stemmer
Fortryd
Hej Steve,

Så undskyld besværet.

Ifølge dine beskeder er du ikke i stand til at tage skærmbilleder nu, fordi Outlook deaktiverede Kutools? Hvis ja, kan du venligst geninstallere den seneste version på vores hjemmeside og prøve funktionen igen og sende os detaljer om problemet (screenshots hvis nødvendigt), så vi har en bedre ændring til at genskabe problemet her og rette det.

Jeg har også bemærket, at en e-mail, du sendte, gik til>, men ikke>. Kan du tjekke, om det var på det tidspunkt, du ikke kunne høre fra Jay Chivo?

Tak på forhånd.

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.