Anonym bruger
  Onsdag 11 May 2022
  1 Svar
  6K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Min computer styrtede ned over julen. Jeg var nødt til at få en ny, fordi en elektrisk overspænding tidligere på året forårsagede et lille ukendt problem, der blev et stort kendt problem. Jeg havde alle backups. Jeg havde nogle problemer mellem IMAP og POP-mail, som jeg løste ved at gå til POP, så jeg kunne kombinere alle mine e-mailadresser i én PST-fil på drevet, ikke "C", som jeg havde før nedbruddet.
I et par måneder, mens jeg gendannede al den anden ikke-MSFT-software, havde jeg flere e-mail-filer for hver e-mailadresse, jeg har. Det skabte mange dubletter. Jeg var i stand til at fjerne de fleste af dubletterne ved hjælp af PST-værktøjer. Dens værktøjssæt kunne ikke filtrere mange duplikerede e-mails; imidlertid.
Så jeg købte det værktøj ExtendOffice havde via et link til 4Team, der fjernede en del.

Jeg importerede alle mine standard indbyggede Outlook-regler, der sender e-mails til bestemte mapper. Forleden importerede jeg ExtendOffice regler, der finder uønskede e-mails. Fordi det tog så lang tid at genopbygge min computer (skattesæson og mere), har jeg 6,000 e-mails (ifølge mappeantallet) at filtrere for junk. Den kører MEGET, MEGET LANGSOMT.

Hvorfor? Bortset fra at forsøge at undgå sådan et sammensurium af e-mails, kan junkfilteret køre hurtigere?

BTW: Hvad er syntaksen for tags på dette websted?
1 år siden
·
#2836
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Undskyld for det sene svar. Vi søger altid en løsning til at køre junkfilteret hurtigere. Men hvis du har store mængder af e-mails, vil det tage noget tid at filtrere med den aktuelle version.

Når vi havde en løsning, vil vi inkludere den i de fremtidige versioner.

Tak for din feedback.

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.