Fredag ​​14 oktober 2022
  12 Svar
  6.4K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Jeg har sat nogle regler op for automatisk at adskille bestemte vedhæftede filer fra specifikke afsendere, men jeg har problemer med at behandle dem.

Nogle gange løsner de sig, andre gange ignoreres de?

Det er afgørende for vores fakturabehandlingssoftware, at disse vedhæftede filer er korrekt.

Kan du rådgive, hvad jeg kan gøre for at sikre, at disse regler ikke ignoreres?

Med venlig hilsen
Berian
1 år siden
·
#3140
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Kan du fortælle mig, hvilken Kutools og Outlook-version du bruger? Og hvad er det sprog, du bruger på din computer?
Reglerne fungerer i den rækkefølge, de er i regellisten. Så tjek venligst rækkefølgen af ​​reglerne, eller vedhæft et skærmbillede af de regler, du har opsat til os.

Amanda
1 år siden
·
#3161
0
Stemmer
Fortryd
Hej amanda

versioner:
Microsoft® Outlook® til Microsoft 365 MSO (Version 2209 Build 16.0.15629.20196) 32-bit
Kutools til Outlook 16.00

Et eksempel på, at reglerne ikke gælder korrekt, kan ses på skærmbilledet.

E-mails blev modtaget i morges, den ene e-mail havde vedhæftninger løsnet, den anden ikke - de samme regler gælder for begge e-mails.

Føles bare lidt ramt eller savnet, når det kommer til at reglerne virker eller ej, og jeg kan ikke se et mønster for, hvorfor de ikke løsner sig.

Med venlig hilsen

B
Vedhæftede filer (1)
1 år siden
·
#3162
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Tak for oplysningerne. Jeg har allerede videresendt dette til vores udviklingsteam.
Når de har en løsning, sender jeg den til dig. Vent venligst tålmodigt. :)

Amanda
1 år siden
·
#3329
0
Stemmer
Fortryd
Hej amanda

Enhver chance jeg kunne få en opdatering om dette, da jeg stadig oplever dette problem.

Med venlig hilsen

B
1 år siden
·
#3330
0
Stemmer
Fortryd
Hej amanda

Er der også en måde, jeg kan eksportere/importere mine Kutools Auto-Detach-regler uden at skulle indtaste dem igen på en anden pc?

Med venlig hilsen

B
1 år siden
·
#3336
0
Stemmer
Fortryd
Hej Blowe,

Prøv venligst betaversionen nedenfor: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Outlook/Beta/OutlookKutoolsSetup.exe

Fortæl mig, hvis der er et problem.

Om eksport/import af dine Kutools Auto-Detach-regler - Beklager, at du ikke kan gøre det. Vi vil overveje at tilføje funktionen i fremtidige versioner, hvis der er flere anmodninger om eksport/importregler.

Amanda
1 år siden
·
#3364
0
Stemmer
Fortryd
Tak Amanda,

Har brugt dette i den sidste uge, og det ser ud til at være en forbedring. De e-mails, der nu ikke bliver frigjort, er ikke længere tilfældige!

Jeg har prøvet at kigge på produktsiderne og synes ikke at finde et svar, men jeg tror, ​​at problemet, jeg har nu, er, at for visse regler har jeg kun inkluderet Fra @domæne.com - kan vi indtaste delvise e-mailadresser her eller skal det være en fuld e-mail?

Med venlig hilsen
B
1 år siden
·
#3373
0
Stemmer
Fortryd
Hej B,

For den aktuelle version af Kutools til Outlook skal du bruge en fuld e-mailadresse for at få reglen i kraft.

Og jeg har videresendt feedback til vores udviklingsteam. Vi vil se, om vi skal inkludere delvise e-mailadresser i regler for fremtidige versioner.
Tak for din feedback.

Amanda
1 år siden
·
#3430
0
Stemmer
Fortryd
Hej amanda

Oplever stadig problemet, hvor visse e-mails ikke har de vedhæftede filer adskilt, men andre e-mails med de samme kriterier er.

Nogen nyheder om dette?

Med venlig hilsen
B
1 år siden
·
#3431
0
Stemmer
Fortryd
Hej B,

Ifølge en af ​​vores udviklere, kan du prøve at vente 10 sekunder, efter du har åbnet Outlook uden nogen handling (ingen klik, ingen rulning, bare lad det være der)?

Og se om det virker.

Amanda
1 år siden
·
#3432
0
Stemmer
Fortryd
Lidt forvirret over dette svar.

Det faktum, at reglerne ikke bliver anvendt, sker tilfældigt, to e-mails med de samme kriterier, den ene bliver løsrevet, den anden gør det ikke. Det er ikke altid, at de samme regler også forekommer på forskellige regler.

Jeg ved ikke rigtig, hvad det er meningen, at man skal opnå ved at vente 10'ere ved opstart.
1 år siden
·
#3433
0
Stemmer
Fortryd
Hej B,

Det er fordi Kutools vil scanne dine beskeder om cirka 10 sekunder ved start eller en ny besked modtaget. Men scanningen vil blive afbrudt, hvis der er foretaget handlinger i Outlook, som vil medføre, at nogle af dine meddelelsers vedhæftede filer fejlfrigøres.

Og dette er grunden til, at jeg anbefaler dig at prøve at vente i omkring 10 sekunder ved opstart, eller når en ny besked modtages. Håber dette hjælper dig med at forstå.

Og vi arbejder nu på funktionen, så Kutools kan scanne beskeder meget hurtigere. Vi vil gøre vores bedste for at frigive den opdaterede version af denne funktion, når vi lancerer den næste Kutools-version.

Hvis du har spørgsmål, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.