By csbrub mandag den 28. november 2022
Svar 8
Synes godt om 0
Views 8.1K
Stemmer 0
Brug af KuTools til Outlook Jeg leder efter en måde at søge i alle Outlook-e-mails i alle Outlook-mapper og undermapper. Det, jeg fandt, er, at jeg kun kan søge i en enkelt mappe ad gangen. Er der en måde at gøre det, jeg skal gøre? Tak.
Hej der,

Ja. Du kan finde avanceret søgning i gruppen Søg på fanen Kutools.
I Avanceret søgning rude, kan du vælge Alle Outlook-poster for søgeomfanget.
all-items.png


Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Tak Amanda, men jeg prøvede den avancerede søgefunktion, du foreslog, og den finder ikke ting, jeg skal bruge den til at finde. På min konto har jeg min primære Outlook-postkasse med typiske mapper (Indbakke, Slettet, Sendt osv.), og jeg har også adgang til to delte postkasser. Hver af disse delte postkasser har mapper og undermapper. Som en test søgte jeg direkte efter en kendt e-mail med et nøjagtigt fra-adressematch, der findes i en af ​​de delte postkasseundermapper. Den avancerede søgning finder den ikke, medmindre den nøjagtige undermappe, hvori e-mailen er placeret, er valgt. Dette er den samme adfærd som den ineffektive MS Outlook-søgning.

Jeg håber, at forklaringen hjælper, da jeg virkelig har brug for at søge i alle postkasser og alle deres respektive mapper og undermapper med en enkelt søgning. Jeg er vores virksomheds IT-chef, og vi evaluerer dine KUTools til virksomhedsdækkende udrulning. Lige nu har KUTools en eksemplarisk grænseflade og brugervenlighed, men dette er et showstopper.

Nogen forslag?
Tak, Cliff
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej Cliff,

Gå til Indstillinger og kontroller, om du har markeret indstillingen som vist nedenfor.
check-option.png


Hvis ikke, tjek venligst indstillingen og prøv Avanceret søgning igen. 😊

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Ja, det vil sige, at boksen er markeret, og mine muligheder er de samme som dit billede. Når det er sagt, er her en beskrivelse af, hvad jeg har prøvet (mange gange) at søge efter e-mails og søgeparametre og resultaterne af disse forsøg. Jeg har inkluderet et par skærmbilleder, så du kan se mine søgemuligheder og avanceret søgedialog.

1) Bekræftet, at jeg har de korrekte søgeindstillinger (Ja)
2) Udførte en komplet genopbygning af søgeindekset (Ja)
3) Søgte efter nøjagtige e-mail-matches ved hjælp af "Alle Outlook-elementer", "Fra" (eller) "Emne" og "Modtaget til enhver tid".
4) Resultaterne af søgningen er som følger (og dette er altid det samme resultat)
a) E-mail-emner, der ligger i en af ​​MINE PERSONLIGE mapper, findes altid (succes)
b) E-mail-emner, der findes i nogen DELTE POSTBOX-mapper, bliver aldrig fundet (fejl)

Jeg har virkelig brug for 4b) for at få succes, men jeg er løbet tør for ideer. Eventuelle yderligere forslag ville være gode, ellers bliver jeg nødt til at prøve at finde en anden søgeløsning. Din støtte er stor, og jeg håber, vi kan løse problemet. Under alle omstændigheder tak for hjælpen.

--Klint
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Amanda,

Jeg tror, ​​jeg har fundet årsagen til søgningsfejlen og vil prøve en anden tilgang. Efter en del research fandt jeg ud af, at for at få Outlook til at søge i alt inklusive delte postkasser, skal du gøre dette.

Du skal bruge Outlook "Tilføj konto"-knappen, indtaste den delte postkasseadresse og ingen adgangskode. Derefter, når du bliver bedt om det, skal du bruge UPN/adgangskoden for personen med fuld adgangstilladelser til den delte MB. Dette vil derefter tilføje den delte MB som en ekstra Outlook-konto, og når det er gjort, kan du bruge alle søgemuligheder på alle postkasser.

Jeg har anmodet om legitimationsoplysninger til vores delte MB'er, så jeg kan prøve dette. Hvis dette virker, løser det forhåbentlig problemet. Jeg vil sende et svar, så snart jeg kender resultaterne, men efter hvad jeg har læst, burde dette virke.

--Klint
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej Cliff, hvordan gik tilgangen?
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Nå, det tog et par dage at virkelig teste dette, men desværre virker det ikke for os. Som det viser sig, har vores delte postkasser ikke tilknyttede brugerkonti, og derfor er der ingen legitimationsoplysninger at indtaste. Da der ikke er nogen legitimationsoplysninger at indtaste, kan vi ikke oprette en separat konto i Outlook for de delte MB'er, som igen ville tillade Outlook at indeksere mappen og inkludere den i en "global søgning" af alle postkasser.

Den eneste måde at søge i en delt MB efter e-mails med KUTools er at vælge den nøjagtige delte MB-mappe, hvori den søgte e-mail ligger, vælge "Aktuel mappe" søgemulighed og derefter søge. Dette vil ikke fungere for os, da vi har mange mapper og ikke måde at vide, hvilken mappe(r) der vil have e-mails.

Hvis du har flere forslag eller ændringer i fremtiden, der gør det muligt at søge i delte MB'er, så lad mig det vide. Jeg er nødt til at gå videre og vælge en anden løsning. --Klint
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Det var ærgerligt... vi har ledt efter en løsning, men der er ingen gode måder at få søgningen gjort på.
Når vi har en løsning, deler vi den med dig og vil selvfølgelig inkludere den i Kutools.

Hvis du finder en måde i fremtiden, så del det med os

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg