0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Jeg har nogle problemer med Kutools til Outlook. Min maskine er kun 3 måneder gammel, men når jeg prøver at bruge min Kutools, holder Outlook op med at svare og reagerer derefter igen om måske 10 sekunder. Hvis jeg flytter til en anden e-mail, samme ting. Hvis jeg deaktiverer tilføjelsen, kører Outlook fint. Jeg har prøvet at reparere Ku til Outlook, men uden held. Jeg bruger dette hele tiden, så venligst AMA.

Tak!
Tom
1 år siden
·
#3381
0
Stemmer
Fortryd
Hej Tom,

Vil du venligst sende os nedenstående oplysninger?
Operativsystem version (Hvilken version af Windows-operativsystemet kører jeg?):
Outlook version:
Kutools version:
Sprog du bruger på dit computersystem:

Tak på forhånd.

Amanda
Hej der,
Her er de oplysninger, du har bedt om.
Operativsystemversion (hvilken version af Windows-operativsystemet kører jeg?): Windows 11 Pro v21h2 build 22000.1516
Outlook-version: Version 2211 (build 15831.20252)
Kutools version: v16.00
Sprog du bruger på dit computersystem: Engligh
1 år siden
·
#3387
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Klik venligst på Filer > Kontoindstillinger > Kontoindstillinger. Dobbeltklik derefter på din e-mail-konto. Marker indstillingen som vist nedenfor i pop-up Exchange Account Settings.
kontoindstillinger.png

Prøv det.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
Hej.

Jeg fjernede markeringen i det felt, og selvom Outlook nu er ret langsom, virker i det mindste denne udvidelse igen. Er der noget, vi kan gøre ved at slå cachetilstand til igen?

Tak,
Tom
1 år siden
·
#3398
0
Stemmer
Fortryd
Hej,

Du bør markere det afkrydsningsfelt for at aktivere cachetilstand. 😂 Og faktisk, tjek venligst afkrydsningsfeltet tilbage og se, om din Outlook fungerer fint nu med Kutools aktiveret.

Amanda
3 måneder siden
·
#8535
0
Stemmer
Fortryd
Hi
Samme problem her
Operativsystemversion (hvilken version af Windows-operativsystemet kører jeg?): Windows 10
Outlook-version: Microsoft365
Kutools version: v17.30
Sprog du bruger på dit computersystem: Fransk

kan ikke genaktivere cachen uden nedbrud...

Kan du løse dette problem?

Tak
2 måneder siden
·
#8540
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Her er de trin, der skal følges:

1. Luk din Outlook.
2. Få adgang til Indstillinger Center i Kutools til Outlook og fjern markeringen i feltet ved siden af Aktiver Kutools til Outlook for at deaktivere Kutools.
enable.png
3. Åbn Outlook, og naviger til File (Felt) > Kontoindstillinger > Kontoindstillinger. Dobbeltklik på din e-mail-konto. I vinduet Exchange Account Settings, der vises, skal du bekræfte indstillingen som vist nedenfor.
cache.png
4. Luk Outlook igen, vend tilbage til Indstillinger Center, og aktiver Kutools ved at markere boksen ved siden af Aktiver Kutools til Outlook.
5. Åbn Outlook for at teste, om det virker.

Hvis du støder på yderligere problemer eller har flere spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. Vi er her for at hjælpe dig!

Amanda
Vedhæftede filer (2)
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.