By TonyHardin fredag ​​17. marts 2023
Svar 1
Synes godt om 0
Views 4.3K
Stemmer 0
Jeg leder efter en måde at tilføje klikbare afkrydsningsfelter til e-mail-meddelelser i Outlook. Jeg har brug for flere afkrydsningsfelter, ikke en undersøgelse. Jeg vil gerne oprette skabeloner eller "tabeller", hvor jeg kan kopiere og indsætte oplysninger i en udgående besked, og få modtageren til at markere afkrydsningsfelterne på deres svar-e-mail, så jeg kan se deres valg over en række spørgsmål eller spørgsmål . Jeg har prøvet flere ting med at indsætte fra Word, men intet virker for et svar.

Vil din tilføjelse tillade mig at gøre dette?
Har modtageren, der sender svarene tilbage til mig, også brug for tilføjelsen?

Tak,

Tony
Hej der,

Ja, Kutools til Outlooks Kutools-rude giver dig mulighed for at indsætte afkrydsningsfelter hurtigt og nemt.

Når du har downloadet Kutools til Outlook, når du opretter en ny besked, vises Kutools-ruden på højre side af meddelelsesvinduet som vist nedenfor. (Hvis du ikke kan se det, klik Brød på den Besked fane.)

1. På den Autotekst fanen, 2. vælg CheckBox, og derefter 3. klik på Afkrydsningsfelt 1 for at indsætte et afkrydsningsfelt.
kutools pane.png


Når modtagerne får beskeden, kan de markere afkrydsningsfelterne på deres svarmails og sende den til dig. Og de behøver ikke tilføjelsen for at svare på beskeden.

Hvis du har spørgsmål, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg