Søndag, 17 April 2022
  1 Svar
  8.9K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hej allesammen
Jeg har en fil med 2 ark
det første ark, der indeholder et bestemt område, og jeg vil sende det via e-mail til mange e-mailadresser, der er gemt i ark 2, kolonne A som følger
Sender én efter én, men han skal vente 10 sekunder, før han sender den følgende (som betingelserne til min server)
efter afsendelsen skal han skrive ved siden af ​​hver e-mail i ark 2 kolonne B "sendt".
når jeg først kører makroen, skal han sende 400 e-mails og stoppe.
når jeg kører makroen igen, skal han fortsætte cyklussen til de e-mails, der ikke er sendt (kolonne B)
Nogen hjælp venligst?
2 år siden
·
#2660
0
Stemmer
Fortryd
Hej allesammen
Jeg har en fil med 2 ark
det første ark, der indeholder et bestemt område, og jeg vil sende det via e-mail til mange e-mailadresser, der er gemt i ark 2, kolonne A som følger
Sender én efter én, men han skal vente 10 sekunder, før han sender den følgende (som betingelserne til min server)
efter afsendelsen skal han skrive ved siden af ​​hver e-mail i ark 2 kolonne B "sendt".
når jeg først kører makroen, skal han sende 400 e-mails og stoppe.
når jeg kører makroen igen, skal han fortsætte cyklussen til de e-mails, der ikke er sendt (kolonne B)
Nogen hjælp venligst?


Hej,

Taler du om denne funktion https://www.extendoffice.com/product/kutools-for-excel/excel-create-mailing-list-and-send-email.html#a2?

Tak på forhånd.
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.