Gå til hovedindhold
Support er offline
I dag er vores fridag. Vi hviler os lidt og kommer stærkere tilbage i morgen
Officielle supporttider
Mandag til fredag
Fra 09:00 til 17:30
  Monday, March 28, 2022
  9 Svar
  21.8K besøg
Denne funktion giver brugerne mulighed for at påkalde de indbyggede funktioner i KUTOOLS ved hjælp af VBA-kode som følger:

1. Tilføj en reference til KutoolsforExcel i projektet (som vist i følgende figur)

Presse Alt + F11 genveje for at åbne VB-editoren i Excel, og klik derefter Værktøjer > Referencer ... at tilføje KutoolsforExcele som referencer i VBA-projektet.

VBA-01.png
VBA-02.png

2. Anvende CallKutoolsAction metode i en VBA-kode til at kalde en specifik funktion af KUTOOLS, som indeholder en parameter af Actions-opregningstypen, der specificerer, hvilken funktion der specifikt skal kaldes, såsom følgende kode:

Sub CallKutoolsActionDemo()
'Call the Compare Cells function
Call Callkutoolsaction(CompareCells)
'Invoke the About function
Call Callkutoolsaction(About)
End Sub
Vedhæftede filer (2)
2 år siden
·
Jeg elsker bare din blog super interessant og informativ.
2 år siden
·
Hej,
Jeg forsøger at tilføje Kutools til Word på samme måde, men i værktøjer - referencer savner jeg "KutoolsforWord", kan du hjælpe mig? (Selvfølgelig har jeg det installeret :) )
2 år siden
·
Hej,
Jeg forsøger at tilføje Kutools til Word på samme måde, men i værktøjer - referencer savner jeg "KutoolsforWord", kan du hjælpe mig? (Selvfølgelig har jeg det installeret :) )

Beklager, vi har det ikke i Kutools for Word.:)
1 år siden
·
ja kutools er ikke tilgængelige for word
4 måneder siden
·
Kan vi tilføje stregkoder med vba? Jeg har været i stand til at få stregkodevinduet til at åbne med call CallKutoolsAction(indsæt stregkode)

men jeg vil have vba-koden til at indtaste dataene i stedet for at tilføje dem manuelt, da jeg har flere stregkoder at tilføje.
3 måneder siden
·
Kan vi tilføje stregkoder med vba? Jeg har været i stand til at få stregkodevinduet til at åbne med call CallKutoolsAction(indsæt stregkode)

men jeg vil have vba-koden til at indtaste dataene i stedet for at tilføje dem manuelt, da jeg har flere stregkoder at tilføje.
Hej der,

Tak for dit spørgsmål! Kutools understøtter at kalde dets funktioner gennem VBA, såsom at åbne stregkodevinduet med CallKutoolsAction(indsæt stregkode). Det understøtter dog ikke i øjeblikket brug af VBA til at indtaste data direkte i stregkodefunktionen. Fortæl os, hvis du har andre spørgsmål!

Amanda
2 måneder siden
·
hej verden
1 uger siden
·
Hvordan kan vi indstille indstillingen for en handling kaldet?

For eksempel vil nedenstående åbne CombineRowsColumnorCellswithoutLosingData, men jeg kan sige, hvilke muligheder der skal bruges i makroen.

````
Sub callKu()

CallKutoolsAction (Kombiner RowsColumnorCellswithout LosingData)

End Sub
````

lignende

````
Vælg (Kombiner kolonner, Kombiner rækker, Kombiner i enkelt celle)

Angiv skilletegn (mellemrum, intet, ny linje, semikolon, anden skilletegn[ ] )

Placer resultatet til (venstre celle, højre celle)

Indstillinger (Behold indholdet af kombinerede celler, Slet indhold af kombinerede celler, Flet de kombinerede celler)

Brug formaterede værdier
````
1 uger siden
·
Hvordan kan vi indstille indstillingen for en handling kaldet?

For eksempel vil nedenstående åbne CombineRowsColumnorCellswithoutLosingData, men jeg kan sige, hvilke muligheder der skal bruges i makroen.

````
Sub callKu()

CallKutoolsAction (Kombiner RowsColumnorCellswithout LosingData)

End Sub
````

lignende

````
Vælg (Kombiner kolonner, Kombiner rækker, Kombiner i enkelt celle)

Angiv skilletegn (mellemrum, intet, ny linje, semikolon, anden skilletegn[ ] )

Placer resultatet til (venstre celle, højre celle)

Indstillinger (Behold indholdet af kombinerede celler, Slet indhold af kombinerede celler, Flet de kombinerede celler)

Brug formaterede værdier
````
Hej der,

Kutools understøtter i øjeblikket ikke angivelse af indstillinger, når du kalder en funktion via VBA. Du kan kun kalde selve funktionen, men ikke foruddefinere dens muligheder i makroen.

Fortæl os, hvis du har andre spørgsmål!

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.