Gå til hovedindhold
Support er offline
I dag er vores fridag. Vi hviler os lidt og kommer stærkere tilbage i morgen
Officielle supporttider
Mandag til fredag
Fra 09:00 til 17:30
  Tirsdag, september 12, 2023
  1 Svar
  8.3K besøg
Jeg er lige begyndt at bruge muligheden for at indsætte dato og klokkeslæt øverst i brødteksten i min e-mail, dette er nyttigt, når jeg skal dokumentere et problem, og jeg skal udvikle en tidslinje. Der er to små problemer:

Når Kutools indsætter datoen, er der en hård retur over den. Ikke en big deal, men når jeg bruger mine hurtige trin til mit svar, sætter det min forudskrevne besked over datoen. Se nedenunder.

Denne anmodning er blevet afvist på grund af manglende PO. Send venligst igen med PO-nummeret.
Mandag den 11. september 2023 kl. 4:33:54 skrev Scott Farris:

Det andet problem er, at datoformatet ikke tillader dig at tilføje "at" mellem datoen og klokkeslættet, hvilket gør det grammatisk forkert. jeg skulle sige,

Mandag den 11. september 2023 kl. 4:33:54 skrev Scott Farris:

Jeg ved, at det er ret små problemer, men jeg er en smule OCD, og ​​det bekymrer mig.

Tak
Scott Farris
1 år siden
·
Hej der,

Tak for din feedback. Jeg har videresendt dine forslag til vores udviklingsteam til overvejelse i fremtidige versioner.

Vi værdsætter din opmærksomhed på detaljer og tager dine forslag seriøst. Dit input hjælper os med at forbedre vores produkt og give en bedre oplevelse for alle vores brugere.

Hvis du har flere forslag eller støder på andre problemer, så tøv ikke med at give os besked. Vi er her for at hjælpe dig.

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.